زایمان طبیعی بدنبال سزارین !

خرید بک لینک

من همه ی امسال رو منتظر رشته ی علوم آزمایشگاه بودم ،

بعد از اینکه فهمیدم قراره مامایی بخونم ، تقریبا ناراحت بودم!

نه بخاطر اینکه از اینده شغلی و ... میترسم ! نه !

فقط بخاطر اینکه من اصلا از بچه ها خوشم نمیاد ...

از بچه ی خیلی کوچیک میترسم حتی !!

اما امشب تو اینستا یه فیلم درباره ی زایمان طبیعی

که بعد از برش سزراین انجام میشه دیدم

اشکم دراومد :) تماشای تلاش بچه هه برای بیرون اومدن

حقیقتا لذت بخش بود .

صدای گریه ش هم رو مخم نبود !

حسم رو نسبت به رشته بهتر نکرد ولی از اون

حس بد و ناراحتی خارجم کرد .

#الهی شکر


زایمان طبیعی بدنبال سزارین !...

ما را در سایت زایمان طبیعی بدنبال سزارین ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 12:34

صفحه بندی