به خودم خندیدم ...

خرید بک لینک
امشب رو بدون عقل گذروندم !
یعنی هرچی دل جان دستور دادن ، اطاعت کردم :)
بعد ترش تو اینستا وقتی دیدم داره از
موفقیتش هی عکس میذاره ، یهو دلم لرزید
تو دلم گفتم احمق جان نذار اینا رو چشمت میزنن !
هرچی کامنت مبارک باشه میدیدم ، حس میکردم
بهش حسودی میکنن ، وای الان چشش میزنن :))
اینارو کی میگفت؟ من !
اصن به این ایکس شرا اعتقادی نداشتم هیچوووقت.
میشه گفت نزدیک ده دقیقه هی به خودم میخندیدم
و صدالبته که از خودم خجالت میکشیدم .
معنی دوست داشتن رو هم فهمیدیم . . . ❤
زایمان طبیعی بدنبال سزارین !...

ما را در سایت زایمان طبیعی بدنبال سزارین ! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 12:34

صفحه بندی